A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dühöngő
Eu TAJ kártya igénylésem ma.

1) Először az ügyfélkapun saját nevem alatt belépve próbáltam keresgélni, de nem működik az az oldal, ahol az erre vonatkozó információ lenne, nem érhető el információ!
2) Felhívtam 1818-at, az 1-es gombbal jóváhagytam az adataim kezelését, de az automata leteszi a hívást. Újra hívom, a 2-es gombbal nem hagyom jóvá, ekkor ezért teszi le a hívást.
3) Elindítom a Chat szolgáltatást. Azt az infót kapom, hogy ÁNYK-val kell kitölteni, de hogy mit, nem írja meg, hanem ad egy linket, és elirányít a NEAK-os oldalra, ahol doc-os formában van a nyomtatvány. Sajnos, előbb elköszöntem a válaszadó hivatalnoktól, mielőtt ránéztem volna mit küldött. Az elköszönésemre semmi viszont köszönés, segíthet-e valamiben, szétbontotta a chat-et, újra kérdezni már nem is tudtam.
4) Kitöltöttem a doc-os nyomtatványt, oszt elküldtem epapir.gov-on.

Most várom, mi történik.
Üdvözlettel! A l b a
Válasz idézéssel


Üzenetek ebben a témában

Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég