A téma értékelése:
  • 0 szavazat - átlag 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bérszámfejtőprogram
#1
Sziasztok!
Úgy vélem, hogy a témát itt lezárhatjuk. A lovagiasság szabályai szerint mindenki megkapta a magáét.
A 2008-2009 évek problémái - hála a jó égnek - lassan elévülnek.
Kívánjunk Nagy Pétert Úr cégének sok üzleti sikert a továbbiakban, azzal, hogy 2014-ben ki melyik cég rendszereit használja ez a tapasztalata, pénztárcája, és főleg ízlése függvénye.
Van elég bajunk az új számlarendelettel, meg a számlázó programokkal bejelentésével, ne őröljük magunkat régi gonddal, ha nem muszáj.
Üdv: Klári

Ha javulni látod a dolgokat, akkor valami fölött elsiklottál.
Válasz idézéssel
#2
Köszönöm Klári a védelmed.

Valóban Nagy Péter úr csak a sarkalatos dolgokat emelte ki az általam leírtakból, de nem foglalkozott az általam írt bejegyzés dátumával illetve azzal, hogy nem sértő hangnemben beszéltem, csak leírtam a tapasztalataimat, továbbá azt is írtam, hogy valószínűleg kijavították a hibákat.
Tényeket írtam: a telefon ügyfélszolgálat azon időszakban valóban úgy nézett ki, hogy megszűnt, mert nem lehetett őket elérni, a kialakított hibaüzenet felvevésre alkalmas helyre feltett gondokat volt, hogy napok múlva olvasták csak el- ekkor kaptunk visszajelzést, a hibajavítások pedig, á hagyjuk. Lehet, hogy manapság nagyon jó csapat van ott, de akkor ez nem volt elmondható. Annak idején más helyeken említették, hogy per folyik ellenük......

Egyébként lentebbi Nagy Péter úr levele nem értem, hogy miért nekem szól személy szerint és sértőnek is találom ez miatt, amikor ha valaki visszaolvassa a topicot és az őket érintő hozzászólásokat, látható, hogy másnak is hasonló tapasztalata volt: Eragka aki még részletesebben leírta mint én és akinek ezt válaszoltam: "Hát Eragka, ennél jobban le sem írhattad volna a programmal kapcsolatos gondokat", továbbá Brodytib aki ezt írja: "A Számviteli rendszeres progit nem kommentálom, az siralmas". Sértőnek tartom és tisztességesnek tartanám azt, ha Nagy Péter úr elnézést kérne amikor őrjöngő ügyfélnek állít be: "nincsenek őrjöngő ügyfelek,ha Anita esetleg mégis az lett volna akkor elmondom " .
Ha őrjöngő ügyfél lennék, akkor nem csendben hagyom a többszáz ezres programot és veszek másikat, hanem sarkamra álltam volna....

Aki írt a Számviteli rendszer programmal kapcsolatban azok mind az igazat írták le, olyannyira, hogy én minden levelezést, átküldött hibalistákat, emailen kapott leveleket amikben bizony elhangzottak részükről azok a mondatok amiket itt leírtam, minden le van lementve, ki van nyomtatva, jegyzőkönyvet készítettem egy későbbi apeh ellenőrzés esetére, hogy bizonyítani tudjam, nem az ügyfél és a könyvelő hibázott. Ugyanis ami biztos, hogy egy ellenőrzés során nem én fogom elvinni a balhét, nálam a Számviteli rendszer alkalmazottai által ajánlott megoldások illetve hibák mind dokumentálva vannak.
Szívesen átküldöm akár Nagy Péter úrnak is, csak hogy tisztábban legyen azzal, hogy nekem és még oly sok felhasználóknak milyen nagy gondokat, károkat okoztak....

" A könyvelési nehézségekre olyan javaslatokkal álltak elő, melyek egyértelműen törvénysértők lettek volna, ha úgy csinálom. Pl. az a híres frissítés után a 2009-s év zárása úgy ahogy borult,és ezáltal a 2010-s évben is: a nyitó mérleg számláknak minden egyes cégnél egyenlege volt több millió Ft értékben- mivel nem találták a hibát , azt javasolták, hogy egyenlegnek megfelelően könyveljem be vagy a 9-sbe vagy a 8-sba és már meg is szűnik a problémám. A vevő-szállító egyenlegeket összekeverte,nyitó naplóba olyan tételeket hozott be rendezetlennek, amik 2009. év elején már kiegyenlítésre kerültek, minden nyitó tétel bizonylatszámhoz egy előző évi kiegyenlített vevői számla sorszámát hozta- ezáltal a valós kiegyenlítetetlen szállítók-vevői egyenlegek egyszerűen meghülyültek. Ami az előző évben az egyik partneren szerepelt mint kintlévőség, azt benyitotta egy másikra."
Válasz idézéssel
#3
Kedves Moderátor!

Köszönöm a hozzászólást azonban hadd jegyezzem meg hogy nagyon alaposan áttanulmányoztam az összes bejegyzést, és így természetesen észrevettem hogy a bejegyzés dátuma 2011-es, és azt is elolvastam hogy 2008-ban volt a probléma, sőt az is hogy a fórumozó azt írta hogy azóta biztosan kijavítottuk a hibákat.
Azonban ez a tényeken akkor sem változtat, hogy a bejegyzésben sok valótlan állítás hangzott el, és én mindezeket figyelembe véve írtam a bejegyzésemet azért, hogy az erre látogató ismeretlen idegenek ne csak abból ítéljenek amit egy sértődött volt ügyfél ír sok valótlansággal összekeverve, hanem megismerhessék tényszerűen a dolgokat. És ezért írtam hogy kár hogy csak a rossz tapasztalatokról beszélnek ebben a topicban (és mellesleg ezzel nem akartam a több száz fórumtagot minősíteni, sem megbántani, én konkrétan ezekről az eberekről beszéltem) hanem azért hogy mások sok száz elégedett ember akik nem járnak ide és nem írnak bejegyzést azok helyett legyek a szószólja a másik oldalnak is.

Remélem így már érthető bejegyzésem Sajnálom ha félreérthető volt.
Válasz idézéssel
#4
Tisztelt Nagy Péter Úr!
Meghallgattunk!
Nagyon sajnálom, hogy forumunk más bejegyzéseit nem tekintetted át, mert akkor nem állítanál valótlanságot, miszerint "ezt a fórumot csak a hiányosságok leírására használjuk".
Ezt határozottan visszautasítom többszáz aktív tagunk nevében.
Sajnálom továbbá, hogy az általad sérelmesnek tartott bejegyzést sem olvastad el figyelmesen, valamint a további témát érintő hozzászólásokat sem.
Ha megtetted volna észleled, hogy a hozzászolás fölött ez a dátum áll:
Szerző: duoasz » szomb. márc. 19, 2011 11:31 pm
Elkerülte figyelmedet továbbá az a tény, hogy a szerző 2008-as eseményekről beszél és megemlíti, hogy bizonyosan kijavította a cég az akkori hibákat.

Kívánok 2014 évre és a következőkre jelentős üzleti seikereket!

Moderátor
Válasz idézéssel
#5
Üdv!
Most találtam meg a fórumbejegyzéseket. Nagy Péter vagyok a QualitySoft (Számviteli Rendszer Kft) ügyvezetője és meglepődve olvastam Anita (duoasz) hozzászólását.

Szeretném elmondani hogy amit Anita leírt abban sok dolog van ami nem felel meg a valóságnak. Csak hogy a másik fél hallassa hangját leírom:
1. Valóban volt 4 évvel ezelőtt egy alkalmazottunk akit hanyagság miatt el kellett bocsátanunk, elképzelhető hogy ez alkalmazott azt mondhatta hogy a problémáját nem tudjuk megoldani, de minden problémát kijavítunk nagyon gyorsan. Mint említettem ezt az alkalmazottat elbocsátottuk. Azonban ahogy Anita írta ha meg mondta volna melyik adatmentését állítsuk vissza akkor meg tudtuk volna ezt tenni.
Sajnáljuk hogy ezen alkalmazottunk hanyagsága miatt megvált a rendszertől pedig ahogy írta nagyon szerette magát a programot, mi erre törekszünk a mai napig is.
2. A HelpDesk rendszerben nem hetek múlva válaszolunk. Általában órák múlva érkezik válasz. 2009 és 2010 januárjában mikor rengeteg volt a jogszabályváltozás lehetséges hogy néhány napot sőt akár 1 hetet is késett a nem olyan sürgős esetek megválaszolása, ám azóta négyszeresére nőtt ügyfélszolgálati kapacitásunk. Az sem igaz hogy érkezési sorrendben oldjuk meg a problémákat hanem sürgősségi prioritás van a rendszerb bevezetve, de a nem sürgős esetekben valóban érkezési sorrend van. Ha nagyon sürgős hívjon fel telefonon.
3. Semmiféle per nem folyik és folyt a cégünk ellen. Fennállásunk több mint 20 éve alatt egyetlen per sem folyt ellenünk. Amint problémát észlelünk azonnal a lehető legnagyobb mértékben igyekszünk mindent orvosolni.
4. Az sem igaz amit Anita írt hogy megszüntettük a telefonos segítségnyújtást. 4 telefonvonalunk van és bármikor hívhatnak minket mindig felvesszük munkaidőben.
(És nem mellesleg nincsenek őrjöngő ügyfelek,ha Anita esetleg mégis az lett volna akkor elmondom hogy azoknak nehezebb segíteni mint akik nyugodtak...)
5. Az említett fórumozási lehetőséget azért szüntettük meg mivel fél év alatt mindössze 2 bejegyzés érkezett tehát senki nem használta és időközben kifejlesztettünk egy fórum jellegű helpdesk rendszert.
6. Normál e-mailt azért nem lehet küldeni mert az fejetlenséget okozna, van egy zseniálisan működő helpdesk rendszerünk amiben soha nem vész el egyetlen levél sem, és mindig látható hogy ki mikor válaszolt kinek és mit. E-mailre nincs szükség.

Sajnáljuk ha bármelyik ügyfelünk rossz tapasztalatot szerzett volna cégünkről, belefutott olyan volt kollégába akik lejáratták cégünket, de ők ma már nem dolgoznak nálunk.
Teszteljenek le minket . Küldjenek egy Helpdesk üzenetet, vagy hívjanak telefonon, és meglátják hogy milyen az ügyfélszolgálat minősége. Szerintem nagyon jó csapatunk van manapság.
Ha bármilyen probléma van akkor pedig bátran lépjenek feljebb, és forduljanak az ügyvezetőhöz, hogy átléphessünk a rossz hozzáállású embereken, s eltávolíthassuk őket.

Kár hogy ezt a fórumot csak a hiányosságok leírására használjátok. Azt is sajnálom hogy a közel 1000 elégedett ügyfél véleménye nem jelenik meg itt. Szerencsére mi a helpdesk rendszerben kapunk sokszor köszönő leveleket különben már régen bezártuk volna a boltot . Több mint 20 éve vagyunk a piacon évről évre emelkedő mennyiségű ügyféllel. Szerintünk ez minősít minket.

Szerettem volna ha a másik fél is meghallgatásra talál.

Nagy Péter
Válasz idézéssel
#6
Én dolgoztam vagy 5 programmal az utóbbi 8-10 évben (több munkahelyen). RLB jó volt, csak mivel az könyvelő program, nem bérszámfejtő, csak beépítve tartalmazza a bért is, így egyszerűbb megoldásokra jó, főként havibéresekre.
A Számviteli rendszeres progit nem kommentálom, az siralmas.
Infotéka borzalmasan nehézkes, elavult, lassú a kiszolgálás, és emellett még fenemód drága is. DOS-os időkben tuti volt, csak azóta eltelt 15 év, ami nekik nem igazán tűnt fel. Win-os progijaik már sehol sincsenek.
Babérral is dolgoztam. Kicsit repülőszimulátor érzésed van először, de rengeteg minden tud és nagyon karban is tartják, naprakész. Azt pl simán ajánlom. Nem volt olyan esetem - pedig bonyolultak voltak - amiket nem lehetett vele lekezelni. Ennek megfelelően viszont nem olcsó.
Remélem tudtam segíteni!
Válasz idézéssel
#7
Szia Eragka!
Bízzunk benne, hogy még egy ilyen nem lesz, tanultak belőle. Hogy hogyan tudták összehozni akkor ezt, én magam sem tudom ( lehet, hogy ők sem). Annyira sűrű volt akkor az az időszak nekem a zárások és más egyéb dolgok miatt( akkor volt másféléves a kislányom....), hogy nem tudom a mai napig sem konkrétan, hogy melyik napi frissítés lehetett a bűnös. Jóval később vettük észre a kolleganőkkel, hogy gond van( meg amikor az ügyfelek jelezték, hogy valami nem jó a havonta kiküldött tájékoztatókban). A programozók is csak találgattak, de az biztos, hogy azt akkor többen töltöttük le, folyamatosan kapták a hiba értesítőket. Az azért valamilyen szinten "megnyugtatott", hogy elismerék, nem a felhasználás-kezelés okozta. De ahogy szokták mondani, régen volt... ( csak ez sajna igaz is). Valószínűleg, ha akkor nem így állnak hozzá egy ilyen mértékű hiba megoldásához-lekezeléséhez, akkor én sem hátráltam volna meg. Mert azt azért be kell vallanom, hogy magát a progit imádtuk! Nagyon egyszerűen, gyorsan lehet benne könyvelni.Természetesen mindenki hibázhat ( és hibázunk is, mert emberek vagyunk), csak az nem mindegy, hogy hogyan próbálja meg orvosolni.
De biztos vagyok benne, hogy már minden rendben van a progival, hiszen nekik is ez az érdekük.
Eragka,igen én most kizárólag rlb-t használok. 2003-ban vettem meg, azóta ezt használjuk azt a másfél év másik program időszakot leszámítva. A bérre eddig az Infotékát használtam,mert hát az rlb a bérben nagyon csak az alapokat tudja és nekem voltak órabéresek, külföldi kiküldetés, pótlékok...
Anita
Válasz idézéssel
#8
Sziasztok!
Hát nagyon remélem, hogy ilyen összeomlást nem tudnak újra összehozni.
Nekem nem fér bele a fejembe, hogyan maradhattam ki belőle?
Ha e-mailt írnak új verzióról, általában letöltöm, ha nem is aznap, de elég hamar.
Ha nem írnak e-mailt, nincs tömeges letöltés, akkor nem futhatnak sokan bele ebbe a krachba...
Mondjuk vásárlás előtt annak idején volt egy rossz sejtésem, hogy nem őket kellene választani, akkor egy raktárkezelő programjukról olvastam valahol, hogy nem túl jó az ügyfélszolgálat hozzáállása. De az ár, és a program gazdaságának ígérete meggyőzött.
Most, hogy más is tapasztalt velük és a programmal hasonló gondokat, azért elgondolkodtat.

Anita: most akkor kizárólag rlb-t használsz?
Üdv. eragka
Válasz idézéssel
#9
Szia Anita!
Pont ma csináltam egy mérleget, ellenőriztem is rendesen Tongue
Használtam a TAB-al az RLB-t, de sajna az sem jött be , próbáltam én megerőszakolni magam, mielőtt váltottam, de...most nagyon élvezem, hogy egyik kézzel a doksikat pakolom a másikkal meg verem a gépet Big Grin remélem nem jutok el addig, hogy a fejemet verjem a falba a váltás miatt.
"Ne foglalkozz a kihívások elkerülésével. Idővel a kihívások úgyis kitérnek előled" (J.Adams)Blo
Válasz idézéssel
#10
Blogyinka!
Szerintem egyenlőre ne félj. Azóta már jobbá tehették, valószínűleg ezeket már rendbe tették. Óvatósság elvén ellenőrizd többször a progit, de lehet, hogy semmi gond nem lesz.
Jól látom, hogy valamilyen szinten ehhez a témához hozzászólok most is vagy voltak Rlb-sek? :wink:
Az rlb-ben sem kell egeret használni, legalábbis én soha nem használtam: ugyanúgy lehet használni mint a lentebbi progiban a nyílakat, tabulátort és entert- így ott is pikk-pakk a könyvelés.
Anita
Válasz idézéssel
#11
Húúúú Gyerekek!
Rendesen betojtam attól amit írtatok Sad igaz, h nekem egyszerű cégeim vannak....ezért nem bukott ki még eddig semmi.
Nekem az RLB-ben a rengeteg egérhasználattal voltak gondjaim, most harmadára csökkent a rögzítési időm, de ugye ez messze nem minden. :roll:
"Ne foglalkozz a kihívások elkerülésével. Idővel a kihívások úgyis kitérnek előled" (J.Adams)Blo
Válasz idézéssel
#12
Hát Eragka, ennél jobban le sem írhattad volna a programmal kapcsolatos gondokat. 2008-ban én is azért váltottam/vettem meg a progijukat,mert hát úgye nagyobb tudásút szerettem volna,mint a régi-jelenlegi. A program felhasználása egyébként nagyon könyvelő barát,menűje klassz, nagy képernyős.... Viszont fele annyit tud, mint amennyit saját maguk reklámoznak róla.
A számomra egyszerű kérdésekkel "zaklattam" őket, melyekről utólag kiderült, hogy komoly kihívást jelentenek számukra. A könyvelési nehézségekre olyan javaslatokkal álltak elő, melyek egyértelműen törvénysértők lettek volna, ha úgy csinálom. Pl. az a híres frissítés után a 2009-s év zárása úgy ahogy borult,és ezáltal a 2010-s évben is: a nyitó mérleg számláknak minden egyes cégnél egyenlege volt több millió Ft értékben- mivel nem találták a hibát , azt javasolták, hogy egyenlegnek megfelelően könyveljem be vagy a 9-sbe vagy a 8-sba és már meg is szűnik a problémám. A vevő-szállító egyenlegeket összekeverte,nyitó naplóba olyan tételeket hozott be rendezetlennek, amik 2009. év elején már kiegyenlítésre kerültek, minden nyitó tétel bizonylatszámhoz egy előző évi kiegyenlített vevői számla sorszámát hozta- ezáltal a valós kiegyenlítetetlen szállítók-vevői egyenlegek egyszerűen meghülyültek. Ami az előző évben az egyik partneren szerepelt mint kintlévőség, azt benyitotta egy másikra.......Á nem is sorolom, mert hát a benyitott devizás számláknál kaptam kis híján infarktust.
A szerencse az volt, hogy észrevettük, mert amelyik céget már lezártam és benyitottam a 2010-be, új program lévén, úgy gondoltam, hogy még inkább leellenőrzöm a kész beszámoló mögötti fkv-i kivonatot a nyitó naplóban szereplő adatokkal.
Minden nap mentünk a mai napig is, de akkor a zárások közepette és idegállapotban nem tudtam bevállalni azt, hogy melyik napi mentés lehet a jó. Csak több mint 1 hónap elteltével derült ki, hogy vélelmezni merték, hogy melyik frissítés okozta ezt. Amikor sikerült velük beszélnem, a telefonon keresztül hallani lehetett, amikor a többi kollegájuk mentegetőzőtt és azt is, hogy ott a helyszínen is elég forró a hangulat.

A mentésre én a Cobián segédprogramot használom külső wincsire. A legtökéletesebb mentési lehetőség. Nem kell cégenként menteni, beállítom, hogy a szervergépről mikor mit mentesen a "c" meghajtóról. Így az egész program le van mentve az összes céggel. Ha bármi történik a géppel, pl újat kell venni, akkor csak feltelepítem a keretprogramokat és belemásolom a külcső wincsiről az teljes adatállományt.
Válasz idézéssel
#13
Sziasztok!
2008 óta használom az integrált rendszerüket. Szerintem egy cégről beszélünk.
Huhh, ezek szerint kimaradtam egy összeomlós frissítésből ??!!! Meg is őrültem volna ettől tavaly májusban... Mondjuk most is, ha ez történne.

Meg kell, hogy mondjam, sokáig gondolkodtam, milyen programot vásároljak, mikor privát könyvelésre adtam a fejemet.
Előtte semmi ilyesmi programot nem használtam, teljesen laikusként keresgéltem.
A környezetemben mindenki dos-ost használt, én meg a "csak nem veszek a mai világban dost" alapon, mindenképpen win alapút kerestem.
Fontos volt számomra, hogy integrált legyen, tehát ne külön programokból kelljen a kettősbe mindent feladni. Akkoriban a kulcs is így működött.
Ezt az egyet találtam, és emberi áron volt elérhető. Persze a frissítés azért elég borsos (nekem a korlátlan céges kettős, tárgyi eszközzel, házi pénztárral, 1 számlázóval és összesen 30 fős bérrel évi br. 100). A bér létszámot horror áron lehetne bővíteni. Még 5-6 ember, és betelik a 30 főm...
Van vagy évi 100 alkalmi munkásom, rájuk most azt találtam ki, hogy az rlb pénztárkönyvét és naplófőkönyvét vettem meg, és abban lefejtem az alkalmikat, őstermelős felvásárlási jegyeseket, és ebben a cégben még egyszer a normál alkalmazottakat. Így a 08-as átadás innen megy, a QS Diamondban meg egy lépésben van ezek fejtése. Nekem a kezelhetősége viszont nagyon bejön. Eleinte nagyon furcsa volt a billentyűzet használat, de most meg az rlb-ben ütögetek össze vissza, annyira ráállt a kezem a Diamondra.

Az ügyfélszolgálatuk úgy van, ahogy írod. Furcsa volt számomra, hogy megszűnt a fórumuk, nem értettem, miért, de sajnáltam is, hogy be sem indult.
Nekem az furcsa az egészben, hogy több 1000 felhasználóval hirdetik magukat, de ezt nehezen hiszem el.

A hibák megoldása érdekes módon zajlik. Én elég speciális dolgokkal szoktam zaklatni őket, bár az is furcsa, hogy másnak ilyen problémája nem akadt velük. Most vagy túl egyszerű cégeket könyvelnek a programjaikon... vagy én könyvelek túl bonyolultakat. Nekem is hosszadalmasnak tűnik, mire javítanak, volt olyan ügyem is, ami fél évig húzódott, de mivel nekem sem volt égető, kibírtam, egyelőre mindent meg tudtak oldani, amit kértem.
Az ügyfélszolgálat persze sokszor javasolt olyan dolgokat, amitől égnek állt a hajam, mert olyan könyvelésre akartak rábírni, ami teljesen logikátlan volt, és azzal sem oldódott volna meg a gondom.

Anita: ha folyamatosan mentesz mondjuk cégenként pendrive-ra, akkor sem lehetett visszahozni egy frissítés után a könyvelésedet?
A mentésükkel mondjuk nem vagyok elégedett, mert cégenként lehet menteni, és hosszadalmas. Ráadásul azt mondják, hogy elég, ha pl. 2011-ben állok, minden évet lement. Szerintem nem menti le. Így én most, hogy zárok, beállok 2010-ben is mentésre, meg 2011-ben is.

Az sem derül ki számomra, hogy mikor van fent újabb verzió, mert mindent nem jelentenek be e-mailben. Én pl. jártam úgy, hogy megreklamáltam valamit, 1-2 ügyfélszolgálatos felesleges tanács után fejlesztőnek továbbították a kérésemet. A fejlesztővel egyeztettünk, hogy mikor leszek telefonos elérhetőségben, hogy megnézzék mi a gond. Már hívtam volna, mikor megnéztem, hogy mi is volt a bajom. Közben csináltam egy frissítést, és a telefon előtti ellenőrzésnél a hibám már nem volt hiba.... persze nem szóltak volna, hogy töltsek le másikat, nézzem meg, jó-e. Vagy maguk sem tudták, hogy tudtukon kívül megoldották.

Nekem sem 100-as a cég, pl. a honlapjukon sokkal többet hirdetnek a programról, mint amit tud... mikor rákérdezek erre, válasz: az még nem készült el... igaz már 2 éve hirdetik. Pl. a deviza mnb árfolyam interneten keresztüli feltöltése. Ha nem lennék kényelmes, biztos váltottam volna. Csak 15 céget kellene átvinnem, meg több 100 tárgyi eszközt Sad

Akkor te már nem is használod a programjukat? Mondjuk, ha megszoknám az rlb-t egy frissítés árából simán leválthatnám... Másra nem hiszem, hogy lenne keretem...
Üdv. eragka
Válasz idézéssel
#14
Szia Blogyinka!

Örülök, hogy neked rendben működik. Valószínűleg azóta már ők is változtak, változtattak, javították a 2010-s tavaszi frissítés okozta programhibákat. Nekem megrendült bennük a bizodalmam, gyorsan kellett a sok havi és negyedéves áfa bevalló miatt cselekednem, így akkor hosszab hibás működési idő után inkább visszatértem a régi progira és benyitottam mindenkit abba.
Smile
Válasz idézéssel
#15
Szia Anita!
Sajnálom ami Veled történt, meg persze elgondolkodtató. :roll:
Tavaly novembere óta használom a könyvelő programjukat, eddig nem volt vele gond, igaz, hogy nekem a wind-os programokból lett elegem, ezért a DOS-ost vettem meg.
Az én tapasztalatom a HelpDesk-el kapcsolatban jó, igy nem zavar, ha emailen kell kérnem segitséget, mert pár órán belül válaszolnak rá, vagy lehet egyeztetni távbemutatót is.
Nem sok emberrel beszéltem aki ezt használja, de ők megvoltak elégedve. :roll:
"Ne foglalkozz a kihívások elkerülésével. Idővel a kihívások úgyis kitérnek előled" (J.Adams)Blo
Válasz idézéssel
#16
Jaj, jaj, bocsánat a közbekotyogásért.
A Számvitelirendszer Kft-n azt a céget értitek, ami úgy van fent az interneten mint qs.hu( Qualitiy Soft Diamond)?
Több per is folyik a cég ellen. Én sajnos megjártam velük. Ügyvéd által folyamatban az ügy. 2008-ban vettem meg a könyvelési rendszert kettősre és egyszeresre is. 2010 májusában összeomlott a rendszerük nagyon sok ügyfélnél egy akkori frissítés miatt,de úgy, hogy nem tudták javítani a hibákat ( legalábbis én két hónapot vártam és nem volt változás),de a szerencsém az az, hogy az egyik alkalmazott írásban -emailen elismerte azt, hogy ők a hibásak, de fogalmuk sincs, hogy hogyan oldják meg. A tavalyi évet újra kellett könyvelni más programon. Eragka neked nem volt problémád ezen időszakban, lehet, hogy te azt a frissítést nem töltötted le? Azóta megszüntették a telefonos ügyfélszolgálatot és segítségnyújtás ( az őrjöngő ügyfelek miatt), megszűntették a fórumozási lehetőséget ahol egymástól kértünk segítséget, normál emailre sem reagálnak, nem is lehet küldeni, csak egy erre a célra kialakított Help Desk-n írásban egy kérdőív kitöltésével jelezheted feléjük ha gondod van, amire hetek múlva válaszolnak, ha válaszolnak, mert érkezési sorrendben oldják meg a beérkező próblémákat.
Nem akarok senkit róla lebeszélni, de úgy gondolom, hogy nem lettem volna korrekt, ha erre nem hívom fel a figyelmeteket.
Anita
Válasz idézéssel
#17
Helloka!
Még nem használom, de ezt néztem ki magamnak. Nálam hónapokig tart mire eldöntöm,hogy melyiket is használjam, tesztelek legalább 6-8-at.
Úgy gondolom, hogy árban és szolgáltatásban ez jó lenne.
"Ne foglalkozz a kihívások elkerülésével. Idővel a kihívások úgyis kitérnek előled" (J.Adams)Blo
Válasz idézéssel
#18
Szia Blongyika!
Te az ő programjaikat használod? (Számvitelirendszer Kft.)
Már régóta keresek olyan felhasználót, aki ezt a programot használja, hogyha esetleg valami segítségre lenne szükségem, meg tudnám az ügyfélszolgálaton kívül mással is vitatni.
Én az integráltat használom, ahol egy programban van a kettős, számlázás, bér, tárgyi eszköz, házipénztár.
Üdv. eragka
Válasz idézéssel
#19
érdemes még ezt is megnézni, kipróbálni, árajánlatot kérni

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.szamvitelirendszer.hu/goldmaxber.htm">http://www.szamvitelirendszer.hu/goldmaxber.htm</a><!-- m -->
"Ne foglalkozz a kihívások elkerülésével. Idővel a kihívások úgyis kitérnek előled" (J.Adams)Blo
Válasz idézéssel
#20
Szia Ildi!
Paraméter.hu - nézd meg nagyon jó. Én ezt ismerem. kifogástalanul műkszik 10 éve.Smile
Üdv:
B.
Válasz idézéssel
#21
Novitax
Üdv: Marika
Válasz idézéssel
#22
Szia!
Én az Infotéka bérprogramot használtam éveken keresztül. Nagyon meg voltam vele elégedve.
Válasz idézéssel
#23
Sziasztok!
Én könyvelő vagyok és lehetséges, hogy áprilistól komolyabban kell bérszámfejtenem.
24-48 órás munkaidőben foglalkoztatottakat.
Tudnátok esetleg olyan programot ajánlani, ami a minimálisnál azért többet tud, esetleg
kedvezményes az ára is.
RLB ben könyvelünk, és abban elég egyszerű a bérszámfejtés programrész.
Tudnátok e olyan anyagot ajánlani, ami segítene a bérszámfejtéshez (a Mtk. kivűl)
és esetleg interneten elérhető?
Köszi
Ildi
Válasz idézéssel


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég